neděle 5. července 2009

SL fotografování

V posledních měsících jsem propadl více fotografování různého v Second Life. Moje fotky nejsou sice moc kvalitní díky mému hardwaru, ale snažím se. V pátečních Hospodářských novinách (3.7.2009) jsem v příloze narazil na článek o fotografovi jménem Ladislav Kamarád (*1963). Bylo tam zveřejněno několik jeho fotografií. Fotí krajinu po celém světě a jeho fotky mě úplně nadchly. Přistihl jsem se, že mnohé mi až nápadně připomínají krajiny v Second Life, ale to může být pouze osobní dojem. Posuďte sami, nalinkoval jsem sem dva odkazy, které se mi líbily nejvíc. Více je na jeho webu zde a doporučuju si je otevřít ve větším rozlišení.

"Temná planeta" - Moeraki Boulders, Nový Zéland
Mrtvý strom v Novomlýnské vodní nádrži – Pálava, jižní Morava

(Zdroj: www.horolezec.cz)

Žádné komentáře: