pátek 24. července 2009

Dlouhá cesta – Bod tři – Setkání

Zvláštní. První, co se mi při vyslovení názvu dnešního příspěvku vybavilo, bylo úplně něco jiného. Prostě to byla věc či situace z jiné doby a z jiného času. Blízká setkání třetího druhu, E.T., Voyager ve Star Treku nebo jedno z výborných českých sci-fi Ikarie XB 1. Ale dnes chci psát o setkáních v Second Life.

Co vlastně se myslí slovem „setkání“? Znamená nejen někoho potkat, konkrétního avatara, ale také se něčeho zúčastnit, nějakého mítinku, události, párty apod. Ale můžete také zaznamenat setkání s nějakým místem v SL nebo s nějakým objektem, jakou jsou rostliny, zvířata, budovy a další. Na mé dlouhé cestě jsem zažil všechna tato setkání a mnohá z nich se vryla hluboko do mé paměti.

Setkání s jedním konkrétním avatarem se událo již mých počátcích a bylo natolik zásadní, že o něm budu psát příště. Ale byla i další setkání s velmi zajímavými lidičkami a nejen z naší české a slovenské komunity. Párty jsou věčné a tak jsem jich už navštívil a stále navštěvuji požehnaně. Snad to je v lidech už z dávných dob, kdy naši předchůdci se vždy sdružovali do skupin a společenstev, ať už to bylo za účelem hledání potravy, obrany před nepřáteli anebo se jen družit a bavit.

Setkání s objekty už byla také mnoho. Vzpomenout si na nějaký, který na mě hodně zapůsobil, není moc jednoduché. Bylo jich prostě spousta. Někdy je to jen nějaká fantastická budova nebo obrovská loď, jako je například SS Galaxy. Miluji architekturu a stejně jako v RL rád navštěvuji kostely a chrámy. Taky kdysi jeden takový byl tady v SL, avšak jeho jméno jsem zapomněl a on zmizel v čase i v prostoru. Měl nádhernou architekturu a i v SL jsem pociťoval to nekonečné ticho a pokoru.

Setkání s místy v tomto světě je také vždycky dobrodružstvím. Nedávno jsem se jen tak ze zajímavosti díval, který landmark patří k těm nejstarším, co jsem si uložil do inventáře. A ejhle vyloupl se z něho právě takový, který bys se dal označit jako setkání s fascinujícím místem, dokonce na něm mám první svoji fotku ze SL. Ano tušíte správně, jsou to The Lost Gardens of Apollo.

A jelikož se dá ve výšinách věží těchto zahrad snadno schovat před celým světem a rozjímat s osamocenou růží v oblacích, přesto jsou setkání důležitá a taky příjemná. Jako některá z dnešního dne, jak jsem se je pokusil zachytit na obrázcích v jednom věčném a přesto nekonečném okamžiku setkání.

Setkání I - IDIA Laboratories

Setkání II - Rouge Forest

Setkání III - TOYAKO

Setkání IV - The Lost Gardens of Apollo

Žádné komentáře: