pátek 10. července 2009

Narozeniny

Ahoj všem!

Každý má narozeniny a slaví je nebo je taky neslaví. Já mám zítra (11.7.) druhé narozeniny. Ano, samozřejmě se jedná o moje SL narozeniny. Ani si to člověk neuvědomuje, že jeho putování po pláních Second Life trvá už tak dlouho. Navíc se za tu dobo stalo mnoho věcí, jak v SL samotném, kdy došlo k mnoha převratným změnám, ale i můj avatar dospěl a dosáhl mnohého. Nebo alespoň si to myslím.

Chtěl bych v několika následujících dnech, možná týdnech, o tomhle dobrodružství, o mé velké cestě v Second Life napsat pár článečků a doplnit nějakými fotkami z té doby a také i ze současnosti. Uvidíme, jak mně políbí paní múza a inspirace. Tu čerpám z knihy, kterou zrovna čtu.

Tom Boellstorff: „Coming of Age of Second Life. An Anthropologist Explores of Virtual Human“

Váš Coral Ducatillon

4 komentáře:

Kojot Birman řekl(a)...

Tak to gratuluji ;)

toxic řekl(a)...

Hodne virtualniho zdravy, lindenu, a stesti ....:o)

Anonymní řekl(a)...

Rovnice o jednom známém: gentleman + férovej chlap + dobroty kopec + objevitel krásy + skromnej chlap + člověk co ná na druhé čas = Coral Ducatillon. Gratuluju k narozeninám a přeju Ti splnění všech přání! Tvůj Petr Gurbux :)

Coral řekl(a)...

Děkuji všem za koment a také za přání.