pátek 3. července 2009

Atelier Alizarin

Včera se mi při cestování vlakem stala jedna věc. Vlak vjížděl do prvního tunelu, na cestě domů jich máme sedm, z toho jeden je kilometr dlouhý, a najednou byla tma. Tu jsem si vzpomněl, že jsem kdysi našel jeden sim a něm jedno zajímavé místo, které mě upoutalo. Tak se tam podíváme prostřednictvím mého psaní a mými fotkami.

Region se jmenuje Huntsman. Na něm jsou čtyři lokality na prozkoumání. XXX Heaven Route X je místo pro relaxaci a romantiku. PP Design je obchod s nízkoprimovým nábytkem. Kraavda Zeevi's first land je místo prezentace realitní společnosti Miami Modern Real Estate. Pro mě nejzajímavější je ta čtvrtá lokalita.

Tma a světlo to jsou hlavní atributy tohoto tajemného místa. Atelier Alizarin je příkladem naprosto fantastické kreativity. Je to místo světla a tmy, místo pozemského a podzemního světa a místa s nejfantastičtějšími 3D kreacemi. Nechte se unášet pohybujícími předměty nebo jen tiše sledujte poslouchejte.

Místo je snadno přehledné a v budově se pohybujete pomocí teleportů. Určitě doporučuji.

SLurl: Huntsman













Žádné komentáře: