pondělí 20. července 2009

Quadro

Tak si vám dnes dovolím opět nabídnout jeden překlad příspěvku z New World Notes s dlouhým názvem: Weekend Machinima: Music Video Machinima of Marcela Bluebird's „Quadro“. Originální článeček naleznete zde.

Tohle je půvabné video vytvořené pomocí Second Life machinima. Zpěvná píseň je od brazilské popstar Marcela Biasi, která často vystupuje v SL jako Marcela Bluebird. Machinima byla vytvořena SL machinimatorem Hadji Ling (YouTube stránka s více jeho videi je zde) na žádost M. Bluebird. „Quadro“ se překládá jako malování, což je vizuální téma Hadjiho. „Protože text písně je velmi poetický a vypráví o fantazii,“ řekl mi, magické prostředí se ideálně hodí k tomuto videu. „Většina z mých prací má silnou fantazijní kompozici, ale to je možná to, proč byla reakce publika tak skvělá.“ A zatímco se obvykle dělá pečlivá postprodukce, tj. animování létajících obrazů, Ling tento efekt vytvořil použitím Linden Script Language, tak, že speciální efekt byl zaznamenán „live“, tak jak byl: „Použil jsem velmi jednoduchý rotační skript, s využitím různých prstencových drah (primů), které jsem udělal průhledné, a s různou rychlostí a stěnovou rotací. Pak jsem propojil obrazy, každý zvlášť, s rotačními skripty!“ Zde jsou další vynikající machinimy na línou neděli.

Samozřejmě já doporučuji opět si video přehrát v HD kvalitě.

(Zdroj: New World Notes)

Žádné komentáře: