Co se psalo o Second Life ve slavných The New York Times?
V rubrice NYT o stylu se nedávno psalo o oblibě virtuální módy během drsné světové hospodářské krize v Real Life s důrazem na Second Life a významné osobnosti, jako je Angie Mornington, jejíž talk show o módě sleduje týdně 15000 diváků. Nejzajímavější pro mě (Pozn.: autor převzatého článku v NWN) byla tato banální zpráva sdělená Linden Chief Product Office Tomem Halem (Tom Linden v SL):
„Oblečení a doplňky představují okolo 40 procent celkového virtuálního obchodu v SL“, řekl pan Hale, „a zhruba 20 procent jeho celkové ekonomiky, což také zahrnuje pozemky, luxusní domy, soukromá letadla a pronájmy nebo služby.“
Jestliže to čtu správně (a finesy citují správně), to předpokládá, že je dvakrát více módy a vylepšení avatarů na prodej než co se aktuálně v SL prodá. Nebyl bych překvapen, kdy reálný módní byznys měl podobný poměr, i když jsem překvapen, že móda v SL představuje 1/5 in-world ekonomiky. (Odhadoval bych, že je to 1/3.) Jaké hlavní oblasti zahrnuje zbývajících 80%, co myslíte?
(Zdroj: New World Notes)
úterý 3. listopadu 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat