pondělí 31. srpna 2009

Párty

Poslední víkendový den srpna 2009 a v Second Life se roztrhl pytel s párty. Během odpoledne a večera jsem dostal cca 8 pozvánek na nějakou párty. Samozřejmě člověk, ani avatar nemůže být na několika místech současně nebo se „rozosmit“. Takže jsem musel volit a první volba padla na Insomnii, kde hrál DJ Stase. Sice jsem přišel brzo, protože naše porada v redakci Globu skončila dřív, ale mezi tím jsem se ještě stačil převlíknout.

Na místě už byla Linn a ladila světla klubu a za chvíli se objevil i DJ. A pak se rozjela slušná párty, kam se sletělo několik milých lidiček. Navíc se hrála super muzika a nikdo nezůstal sedět a všichni váleli na place. A to i přes všechny problémy, které ten den v SL byly. Lagy a lagy a zase lagy. Přesto to nikomu neubralo na náladě.

Jenže já už jsem byl později poměrně unavený, tak jsem se rozloučil svým obvyklým způsobem, že jdu objímat polštářek. Přesto se jsem ještě mrknul do klubu Arsenal, na jednom německém simu, protože jsem věděl z pozvánky, že se tam koná párty k druhému výročí existence klubu. Vlastně to byla megapárty, protože trvala 12 hodin a celkem se vystřídalo 12 DJů.

K mému velkému překvapení, vzhledem k lagům ten den, tam řádilo 48 lidí a po celou dobu, co jsem tam byl to fungovalo. A to bylo kolem spousta světelných efektů a sploder jel na plný plyn a lindeny se sypaly ve velkém množství v daný čas. Prostě bych tam byl déle rád, ale druhý ten volala práce, takže log out.

Druhý den ráno na mě čekala dvě překvapení. To první po spuštění SL, a sice, že v Arsenalu se ještě tancovalo a poslední zbytky po 12-ti hodinovém maratónu se loučili s tím, že si dají ještě šálek čaje. To druhé bylo po přijetí zprávy z Koinup.com o top simech SL za měsíc srpen a ejhle, co se tam neobjevilo: Sim Nautilus – Gisco reprezentovaný klubem Insomnia!

Links: Top SLsimy srpen 2009, Top - Insomnia

2 komentáře:

Scalex řekl(a)...

12 DJů za 12 hodin? Tssss! Jsou to žabaři! V LA FABRIQUE se během 10 hodin nonstop hraní těch DJů vystřídalo... moment... musím to spočítat... jeden! A bez sebemenší přestávky! (vyjma dvou rychlých čůrání a jednoho donesení si proviantu z kuchyně k počítači) 8^)

Coral řekl(a)...

No jo holt suprový výkon. Gratuluji!