pondělí 4. května 2009

Párty

Párty není nikdy dost a z tohoto důvodu jsem se těšil na poslední dubnový den. Ten je v našich zemích znám jako den, kdy se tzv. „pálí čarodějnice“. Je to velmi starý svátek, kdy se lidé scházejí a zapalují velké ohně. Slaví se příchod jara a potažmo léta, i když letošní rok jakoby zima přeskočila rovnou do léta. Někdy se mu také říká Valpuržina noc nebo podle keltského svátku Beltaine, resp. Beltine nebo Beltane.

Nejinak tomu bylo i v Second Life, kde se na mnoha tato noc v různých formách slavila. I já se těšil, jak si zaběhnu na slet čarodějnic a čarodějů do CCaS klubu na Slovakii. Osud tomu nechtěl. Přesněji řečeno příroda zasáhla svou mocnou silou a to silou blesku, který udeřil blízko železniční tratě a společně s dalšími dvěma živly, prudkým deštěm a větrem, kompletně na několik hodin přerušil dopravu v mnoha směrech z a do města Brna, tedy i ke mně domů.

Avšak jsem si to vynahradil hned následující den na 1. máje, kdy se pozvánky na párty ani netrhly a chodily jedna za druhou. Tzv. jsem vymetl hned čtyři párty! Někde jsem vydržel déle, jinde jsem se jen otočil na chvilku. Prostě jsem spíchal na společenský ples do koncertního parku na našem simu Bohemia. Krásné prostředí, příjemná muzika a krásně oblečení lidé, to vše splnilo moji představu o příjemném večeru.

A vír tance, napětí, vášeň a touha čišely všude kolem mě.





Žádné komentáře: