úterý 26. května 2009

Dekadence

V neděli večer probíhala v klubu CCaS na Slovakii Párty účesů. Tak jsem se rozhodl prohrabat svůj inventář, jestli tam nemám nějaké zajímavé vlasy než běžně nosím. Vzpomněl jsem si, že mám jedny ještě nerozbalené od značky PXD Toxic, tak jsem zaletěl na pískoviště na Bohemce a za chvilku už byly v inventáři. Ještě nějaké vhodné oblečení, protože jsem zrovna měl na sobě takovou kombinaci, která se k těm vlasům moc nehodila. Navíc nosím na horní části těla tetování a několik šperků. Takže to nakonec vyhrály kožené kalhoty a skvělé kožené boty. Ještě jsem hledal nějaký doplněk a omylem jsem si nasadil vějíř! V klubu byl i toxic Lemon a naznal, že je to docela dekadentní. Tak jsem si tuhle kreaci nechal na sobě, než jsem pak odešel domů do RL. Druhý den mně napadalo, že bych tuto kreaci měl zvěčnit na fotkách. Stalo se, posuďte sami.









Žádné komentáře: