úterý 29. června 2010

Svatba

Právě uplynulý víkend byl mírně hektický a to jak v reálu, tak i v Second Life. V podstatě jsem vůbec nestíhal oslavy sedmého roku existence tohoto světa – SLB7. Avšak jsem dostal opět pozvánku na jednu svatbu v SL. Brali se Paula Ghennyn a Fraggo Serrao a párty probíhala na simu Mumuland. Jako obvykle jsem se dostavil pozdě, ale večírek jsem ještě stihnul. Tak nádherně postavený svatební altán a taneční parket jsem už dlouho neviděl. Navíc plno spoustu krásných lidí v krásných šatech. Šel jsem z náruče do náruče, tedy dámy mi padaly do mé, i nevěsta. Pak se začala snášet noc a jen velký ohňostroj společně s hvězdami zářil na nebi.

Řekněte, není to romantika?

SLurl: Mumuland

(Pozn.: Fotek jsem nafotil mnoho, okolo dvaceti, a tak jsem udělal malý stream s hudbou, jednotlivé fotky pak jsou na Koinup nebo Flickr.)

Žádné komentáře: