pátek 11. června 2010

11.6.1775

Avatar je interaktivní, sociální zpodobnění uživatele.
(Mark Stephen Meadows: I, Avatar – The Culture and Consequences of Having a Second Life)
To je trochu divný název pro můj dnešní článek, že ano? Ani ne, nazval jsem ho tak záměrně, protože dnešní den v mé vlasti má být nejteplejší v celé řadě dnů právě od tohoto velmi vzdáleného data. Dnešní venkovní teplota by měla dosáhnout 34 °C, ve stínu samozřejmě. Ulice se vyprázdní, koupaliště a přírodní jezera a rybníky se zaplní, a lidé se možná i doma schovají.

Takže plavky, ručníky, něco na pití a hurá k vodě!

A co takhle k vodě do Second Life? Nic není nemožného, jak jsem se včera přesvědčil, když mi IMka došla zprávička: „… ja jsem v sl na koupalisti a koupu se …“ Stačí se jen prohrabat v inventáři, nasadit si ten správný typ oblečení a vyrazit.

Tak jsem mrknul do svého šatníku a hodil na sebe něco od Splendeurs a vyrazil. Sice ne k vodě, ale pak opravdu k vodě, tedy oceánu, kde jsem lelkoval v milé společnosti.

Zkuste to taky jako avatar! Jste interaktivní a jste sociální!

SLurls: New Port, Splendeurs, Wirreno



Žádné komentáře: