středa 27. ledna 2010

Party v BlueBerry Hill

Včerejší večer jsem si na chvíli zaskočil do Second Life, pokouknout, co se děje a jak to jde. Po dlouhé době jsem se ale zaletěl podívat do Londýna do klubu v Kingsbridge. Byl jsem mile přivítán dávnými známými a tak jsme kecali, klasicky, co kdo a jak. Já povykládal o svém prožitém víkendu a pak už mi naskočila pozvánka do dalšího klubu, tak jsem se rozloučil.

Na pozvánce stálo, že se hledá někdo další k tyči. To mě zaujalo, kdysi jsem v jednom bývalém klubu na Slovakii u tyče tančil. Ale tohle bylo jiné, těch tyčí tam bylo deset! Tančilo se u nich však jen pro zábavu a mohl na ně každý. K tomu hrála super muzika, tak jsem se perfektně pobavil. Holt, Andie Rau a Rg Papp to umějí vymyslet!

Jak to tam vypadalo ilustrují fotky dole. Nasvícení je původní, jak bylo v klubu nastaveno.

(SLurls: BlueBerry Hill, London Kingsbridge)








Žádné komentáře: