středa 1. dubna 2009

Setkání II.

Potkávání se je běžným jevem jak v Second Life, tak v reálném světě. Denně potkáváme spoustu lidí v dopravních prostředcích nebo na ulicích měst. Jen je míjíme bez povšimnutí. Proklouzáváme davem a stále někam spěcháme. Přitom stačí se jen na chvíli zastavit a odpoutat se od všedních i nevšedních problémů a setkat se.
Takovým pro mě bylo i setkání příjemných lidiček z naší SL komunity o uplynulém víkendu (27.-29.3.2009) u nás na Moravě v Brně. Ale pěkně po pořádku.

Mimochodem, časové údaje mohou být nepřesné. Porucha není na vašem monitoru!

[27.3.2009 7:00 AM PDT, 3:00 PM GMT +1]
Jelikož jsem z blízkého okolí konání akce, neměl jsem problém se na místo dopravit díky MHD. Ubytovnu jsem ještě neznal, tak pomohl Internet a mapy. Trolejbus se řítil velkou rychlostí s kopce a už je tu zastávka, kde mám vystoupit. Pak kousek do kopce a mělo by to být naproti fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. A už jsem to našel! Jsem tu však brzo, co teď?
[27.3.2009 7:45 AM PDT, 3:45 PM GMT +1]
Nad ubytovnou zpoza stromů vykukuje nějaká hospůdka, tak to jde otestovat. Menší žízeň zahasím jedním škopkem Starobrna (Pozn.: škopek = půllitrová sklenice piva).
[27.3.2009 8:00 AM PDT, 4:00 PM GMT +1]
Přesun na ubytovnu trvá jen chviličku a už mě vítají dvě sličné dámy Kate Petlyakov a Lory Nubalo. Pokoje jsou super za super cenu.
A dál se mi už časová linie ztrácí, snad se někde objeví. Postupně se začínají sjíždět další lidičkové, některé poznávám, některé však ne. Asi mi je nepodaří vyjmenovat všechny, ale teď bych zmínil hlavně Patrika Martynova. I když se virtuálně známe už dávno z dob, kdy komunita měla útočiště na Avalonu. Poprvé jsem ho viděl až teď a je super. Dost jsme toho nakecali a taky se pořádně nasmáli. Taky se objevil človíček, na kterého jsem se těšil, ale jen na otočku, přišel až druhý den. Pavel Stransky.
[27.3.2009 12:00 AM PDT, 8:00 PM GMT +1]
Konečně jsme po malém bloudění dorazili na bowling. Část jela autem, no pět lidí, a zbytek jel šalinou (Pozn.: šalina = tramvaj = električka). Hrál jsem to vlastně potřetí v životě a taky to podle toho vypadalo. Ale jo byla sranda, někteří hráli dobře a některým to pořád padalo do žlábku, popřípadě k sousedům do dráhy.
[27.3.2009 2:00 PM PDT, 10:00 PM GMT +1]
Bowling skončil, obrazovky pohasly a tak jsem vyrazili zpět. Opět část vozidlem a část šalinou. Nakonec jsem skončili hned nad ubytovnou v naší později stále oblíbené Kolibě na dobrém jídle a pití.
[28.3.2009 12:00 PM PDT, 8:00 AM GMT +1]
Po probuzení a ranní očistě jsem si sjel na Mendlák (Pozn.: Mendlák = Mendlovo náměstí v Brně) něco si nakoupit na snídani. Vypadalo to na nádherný den. Dal jsem teplou čokoládu do žaludku, něco nakoupil v Albertovi, kde jsem vystál příšernou frontu na kase. Kdo ví, jestli nebyly zase nějaké slevy. A pak šupem zase zpět.
Během dopoledne se sjížděli další lidičkové a tu se objevil starý známý, věčně vysmátý Ejlík. To bylo radosti na světě. Pak se taky objevil Hunder, kterého znám ze srazu z Prahy. Přesuny do Koliby a zpět už nebudu komentovat, samo, že byl hlad. Důležitější bylo, že jsme jeli do centra na hlavák (Pozn.: hlavák = hlavní nádraží vlakové) vyzvednout Cottie Latte. Pak byla pauza v čekání na dalšího človíčka, tak všichni zapadali k Mekovi u hlaváku (Pozn.: Mek = McDonalds). To já nemusím, tak jsem si zaběhl kousek dál na Josefskou do své oblíbené vinotéčky na dvě deci bílého. Po návratu k Mekovi, kde se všichni krmili a po nakrmení dravé zvěře, jsme vyrazili na malou procházku po centru. Slunko krásně hřálo a bylo nádherně. U Grandu (Pozn.: Grand = Grandhotel Brno) jsem pak vyzvedli Lin a vrátili se zpět na ubytovnu.
[28.3.2009 11:00 AM PDT, 7:00 PM GMT +1]
Hlavní událost celého srazu. Posezení v restaurantu Železná růže bylo naprosto unikátní. Dorazilo spoustu dalších lidiček, hlavně moji kámoši nejbližší Shao, Psyxo a Nicol, no party se mohla rozjet. Měli jsme super jídlo a pití, za námi se na rožni dělalo nějaké masíčko, bohužel ne pro nás. Podařilo se udělat i skupinové foto, takže úspěch. Uteklo to tak rychle, že se všemi nedalo ani pokecat.
[28.3.2009 4:00 PM PDT, 12:00 PM GMT +1]
Zavíračka a odcházíme. Větší část jde diskotékovat, zbytek včetně mě jde na ubytovnu, kluci ještě zajedou Psyxovým autem pro nějaké vínko a uděláme si malou párty na naší ubytovně. Jen nezapomenout na změnu času. Vínko bylo skvělé a pokecalo se v menší sestavě úplně suprově.
[28.3.2009 12:00 PM PDT, 9:00 AM GMT +1]
Probuzení kupodivu bez problémů a všechno ještě spalo, když jsem došel na podestu. Jediné, co ještě stojí za zmínku je, že jsem shlédl 30-ti minutový dokument, který byl natočený o Second Life a kde vystupovali někteří z lidiček, co byli na srazu. Kolem půl dvanácté se to rozešlo. Já valil na vlak a domů.

Takový byl ten sraz.

Žádné komentáře: