středa 11. února 2009

Sploder

Sobota 7.2. byla pro mne po dlouhé době velmi příjemným dnem, a to jak v RL, tak v SL. Dopoledne jsem si dobře pokecal s mámou a přitom jsem kuchtil a vařil oběd. K večeru už jsem byl opět v SL a bavil se.
Asi v 7 hodin odstartovala Neko párty v klubu CCaS na Slovakii. Já osobně nejsem příznivcem tohoto stylu, ale nevadí mi. O to větší překvapení pro mě bylo, že u jedné s tyčí tancoval Rolo Smith právě jako Neko kocour a nebyl sám. Rozjeli to ve dvou ještě s Lukasem. Ten má v jménu čísla a to se mi blbě pamatuje. Docela jim to slušelo, jak se vyjádřili někteří přítomní. Připojil jsem se na parketu a tančil sólo. Pomalu se to začalo trousit, tradice v klubu, a tak jsem přesedlal na volnou tyč. Za nějakou dobu se objevilo více lidí a Lukas se hodil do půl těla. Rolo a já jsme ho následovali. Nálada byla super, dobrá muzika. Lukas, ale pak najednou zmizel a s ním začali mizet i ostatní. Najednou jsme zůstali Rolo, já a jeden z mých nejlepších přátel Pavel Stransky. Ten se rozhodl, aby netrhal partu, že se k nám připojí. Šel později také do půl těla a ještě si k tomu nasadil apartní brejličky, což mu vylepšilo image, protože má teď avatara, jako když se zrodil v SL. Musel být na nás dost šílený pohled. Tři borci u tyček v naprosto prázdném klubu. Rolo rozhodil sítě a lákal dámy na párty a na nás. Zabralo to a docela na naše poměry jich dost přišlo. Zábava mohla začít, ale bylo pořád ticho, nikdo se nechtěl bavit veřejně, jen přes IM. Rozhodl jsem jít na jinou párty, na kterou jsem dostal avízo již dříve. Začala jinde v 8 hodin, tak jsem se rozloučil a letěl.
Byla to ALCHEMY párty na Warehouse Plaza. Ještě jsem tam nikdy nebyl, tam jsem byl zvědavý. V podtitulu měla: „4 živly – země – voda – vzduch – oheň“. Takovou párty jsem ale už hodně dlouho neviděl. Spousta lidí, kteří se evidentně bavili a to nejen na parketu, ale i přes chat. Text roloval tak rychle, že jsem ho málem nestíhal číst, i když ho mám roztažený prakticky na celou výšku monitoru. Přišel jsem později, tak jsem tancoval a poslouchal muziku. Pomalu končila soutěž a už přišla hláška, že párty pokračuje v dalším klubu na téma modrá a bílá. Tak jsem přesunul jen asi o několik desítek metrů do klubu, který byl zasvěcen živlu voda. A pak se to rozjelo, lidí bylo dost, že bylo spousta lagů. Hodně avatarů používalo efekty a klub jich byl také plný. Však jsem také 3x zamrzl, ale rozhodně toho nelituji, zapojil jsem do soutěže a také párkrát hrál se sploderem.
Sploder je taková věc různých tvarů, které když zaplatíte nějakou sumu, minimum je třeba 20 lindenů, tak po určité době, která je ve spolderu nastavená, třeba 360 s, sploder náhodně rozdělí celkovou sumu od všech, kdo se přihlásili, podle mě záhadného klíče všem přihlášeným. Znal jsem tuhle věcičku již z dřívějška, ale to co mě překvapilo právě na párty, bylo s jakou rychlostí se kasa naplňuje. V jednom kole tam bylo přes 2.000 lindenů!!!!!!!! Paráda! Prostě tanečníci to nějak neřešili, zaplatím 100 a vyhraju 10. No a? Všichni se odvázali, jsme přece na párty! To je to, co si myslím chybí na našich párty v české a slovenské komunitě. I když jsem musel už před půlnocí před vyhlášením výsledků soutěže odejít, ohromně jsem se nabil pozitivní energií, která ze všech vyzařovala. Připomnělo mi starou dobrou éru původního X-klubu na Bohemii a jeho pozdějšího následovníka na Angaře. Jak je možné, že jsme se tehdy dokázali tak dobře bavit ve velkém počtu? Tématické párty byly vyhlášené. Něco se změnilo a já nevím co. Proto mně to spíš táhne tam, kde se opravdu něco děje.

Slovakia
CCaS klub na Slovakii
X-ko klub na Angaře
Warehouse Plaza

CCaS klub


Loučení se starým X-klubem na Bohemii


Nové X-ko na Angaře

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Víš myslím, že dříve to bylo hlavně o nás, kdo jsme do Xka chodili a o těch, kteří se o to starali. Změnili se lidé na obou stranách a tím se změnilo všechno. Ale jak sám vlastně píšeš, nic není ztraceno a kdo hledá, svojí zábavu si najde ;)