středa 4. února 2009

Second Life 9

Zase jeden deštivý a zamračený den venku v RL. A kapky deště padají stejně hustě jako na Trigger simu. Počasí a tma jsou tam pořád stejné a je tu, co objevovat. Středověké stavby působí chmurným dojmem, ale mají fantastické interiéry, které stojí za to prozkoumat. Je tu nádherná gotická katedrála. Je stále otevřená a má i zajímavé podzemí. Cesta je lemovaná rozložitými starými stromy a pouličními lampami. Když vstoupíte do vysoké věže, můžete se teleportovat postupně až do horního patra a koukat na svět shora. Možná zahlédnete osamělý koráb v přístavu. Snad čeká na statečné námořníky, aby s ním vypluli do vod oceánu. Přístavní domek skrývá malé tajemství ve svých útrobách. Nechybí samozřejmě i klub, i když ten je na můj vkus příliš studený. Trocha ohně nikdy neškodí a posezení u krbu na naprosto nádherném sofa zcela vylepšuje můj první dojem z tohoto místa. Je tu několik obchůdků značky Kalnins. Nádherně designové brýle a boty, ale je tu také obchod se zbraněmi, kde mají schody jak pro obry. Kdo by chtěl získat nějaké lindeny, může zkusit porazit některý z hracích automatů. Také jsem to zkusil, bohužel nic jsem nevyhrál. Tak jsem si udělal raději radost a koupil si nové botky! A jak se tam dostat? No přece naším dobrým známým teleportem!






Žádné komentáře: