středa 11. března 2009

Second Life 12

Second Life 12

Tak jsem tu zase s nějakými, pro mě a snad i pro další, zajímavými místy v Second Life. Postupem času se mi z projektu Koinup.com nashromáždilo spousta SLurl, tak jsem je využil, nakoukl a amatérsky něco nafotil. Zde jsou první čtyři.

Holt

Tenhle sim není až zas něčím zvláštní, je to obytná zóna. Avšak je tu malý středověký hrádek, který stojí za to si prohlédnout. Nechte se svést polštářkem k meditaci, tak jako já. Bude vás strážit rytíř a osamělý strom v pustině.

Snow Crash

Zato tady je hrad obrovský a rozsáhlý. Pěkně se zapotíte než vystoupáte nahoru. Vypíná se na útesu nad rozbouřeným mořem a střežený drakem u hladiny a tajemným mágem ve výšinách. Snad jen místnost s gotickým oknem nutí k zamyšlení.

Tayiala

Třetí hrad se ukrývá na zasněženém simu Tayiala. Tři věštkyně s tajemným pohárem chrání jeho tajemství. Čas jakoby se tu zastavil a bělouš ustrnulý v čase a prostoru svou cestu pod padajícími vločkami sněhu marně hledá. Odpovědí snad může být kus skály vysoko v oblacích.

Welsh Lakes

To nejhezčí jsem si nechal nakonec. Název simu by napovídal, že tu bude krajina se spousty jezery, stejně jako to je v reálném Walesu, ale není tomu tak. Celý sim je pokrytý sněhem a celý terén má různá převýšení. Je opravdu umělecké dílko v minimalistickém stylu. Mrkněte na fotky a poddejte se tomu.

SLurl: Holt, Snow Crash, Tayaila a Welsh Lakes












Žádné komentáře: