čtvrtek 6. května 2010

Překvapení

Jak se včerejší stíny v RL prodlužovaly a svět se stával tmavším, navštívil jsem opět po čase plážový klub v městě Bohemia in SL. Ale něco nějak nefungovalo. Po zadání LMka jsem sice přistál na správných souřadnicích, ale vše bylo pryč. Že by pobřežní písky pohřbily pláž a s ní i celý klub pod vysokými dunami. No, nevypadlo to tak.

Začal jsem tedy studovat mapku, kde se ukazuje zvýšená hustota zelených puntíků, alias přítomných avatarů na simu. A ejhle, jedno místo tuto podmínku splňovalo a byla to trefa. Hurá, našel jsem to!

Klub vypadá dobře a je to příjemná změna. Hned jsem byl vyzván k tanci a už to šlo ráz na ráz. Točil jsem se v kole a kolem nás vířily další taneční páry a jedna avatarka s fialovými motýlími křídly. Světla a stíny tvořily divokou barevnou kombinaci.

Znaven jsem usedl do jednoho z těch pohodlných proutěných sesílek a oddal se meditaci a později příjemnému rozhovoru se Zuzou Ritt.

Jak to vypadalo, můžete vidět na fotkách.

SLurl: Plážový klub








Žádné komentáře: