pátek 28. května 2010

Dech života

Uich gwennen na ‘wanath ah na dhín.
An uich gwennen na ringyrn ambar hen.
Boe naid bain gwannathar,
Boe cuil ban firitha.
Boe naer gwannathach, [...]

Nejste svázáni ztrátou a mlčením.
Nejste svázáni kruhy tohoto světa.
Všechny věci musí pominout,
Všechen život je odsouzen ke zmizení …
Tesknící musíte jít, [a přesto nejste bez naděje].
Jak je ten čas pomíjivý. Nedávno mi někdo připomněl, že žije v Second Life celých tisíc dní. Kupodivu i já jsem tu už více než těch tisíc dní. Je to mnoho nebo málo? To je otázka. Rozhodně tu nechci dělat nějakou rekapitulaci mého bytí v SL, ale spíš si připomenout nebo si vzpomenout na věci dávné a minulé, které se mi staly. Nechci se moc opakovat, protože jsem tu o mnoha věcech psal již dříve, tak jen pár poznámek.

Zrození města bylo jedním velkým dobrodružstvím. Když Vilem Beaumont poskytl prostor na simu pojmenovaném po bájném mlžném ostrově Avalonu, vzniklo zde město Bohemia a kolem něj se vytvořila komunita báječných a zajímavých lidí. Časem se město přesunulo na vlastní sim – Czechoslovakia – a Staré město je vlastně jeho srdcem. Jen zasvěcení znají jaké to bylo a stejně jako pro mě i oni určitě mají krásné vzpomínky na ty časy a na Klub Paradise, kde to opravdu žilo. Tématické párty se již nikdy nezopakovali.

Padnuvší a pak znovuzrozená Angara, která poté opět mizí v čase, je dalším záchytným bodem pro mojí pouť v SL. Angara, kde znovu ožil Klub Paradise v jiné podobě a pod jiným jménem. Angara, kde byl tvořen a stvořen nejkrásnější drak v SL (podle mě). Angara, kde jste si mohli koupit stylové oblečení, které se dnes prodává pod značkou PXD Toxic. Angara rozdrcená na písek pouště.

The Lost Gardens of Apollo snad ani nemusím představovat. Patří k nekrásnější simům v SL. Nikdy jsem se nepřestal kochat jeho kráse, jeho vysokým věžím, stromům, květinám, ptákům a mnoha dalším magickým věcem. Stačí si stoupnout na most nahoře nad mořem a jen se dívat a poslouchat.

Dech života.

(Zdroj: YouTube



Žádné komentáře: