neděle 7. března 2010

Moje sobota v Second Life

Může být něco zajímavého na sobotě v Second Life? Možná ano, možná ne. Moje sobota 6.3.2010 byla celkem nudná. V SL se nic nedělo a tak jsem létal bezcílně z místa na místo, až jsem objevil toto místo, viz. obrázky dole.

K mému překvapení jsem o něm vůbec nevěděl. Přitom jsem ho měl přímo pod nosem. Ale člověk stále chodí jen po zemi a k výšinám se vznese jen, když se potřebuje honem někam přesunout, apod.

Oáza klidu a ticha přímo vyzývala k posezení a zamyšlení se. Ekologie dokonce funguje i v Second Life, i když tohle nevím, zda by se dalo realizovat v reálu.

Prostě překvapení, a super, přímo na domácí scéně.

Ostrovy blaženosti.

Bohemia.



2 komentáře:

Claudia Lawrence řekl(a)...

Hi, ur blog is really nice & eyecatching, while reading it I truly like it. I just wanna suggest that u should submit your blog in this website which is offering very unique features at cheap prices there are expert advertising team who will not only provide the adspace but also promote ur blog & affiliate ads through all over the networks which will definitely boost ur traffic & readers. Finally I have bookmarked ur blog & also shared to my friends. hope u have a wonderful day & !!happy blogging!!.

Coral řekl(a)...

Hi, thanks for your comment. As for this website, I will think about it? Only one question. Do you understand Czech? I write also this web in English.