úterý 15. prosince 2009

Věž

Čist, připraven se vznésti mezi hvězdy. (Dante Alighieri, Božská komedie – Očistec)
Že je možné vide v Second Life spoustu zajímavých a fantastických věcí, to už vím dávno. Za tu dobu, co tu jsem, jsem viděl tolik úžasného a naprosto překvapujícího, že jsem nepředpokládal, že mě ještě něco překvapí.

Na blogu The Alphaville Herald je rozhovor SL spisovatele na volné noze Marinera Trillinga s SL stavitelem Marinerem Trillingem. Celý rozhovor najdete zde. Předmětem rozhovoru je nejvyšší stavba v SL. Jistě si pamatujete, že jsem tu psal o nejrozlehlejším objektu v SL. Tím je loď SS Galaxy, která se rozkládá na 4 simech. V tomhle případě, je to obrovský sloup, postavený z asi 300 primů a sahá do výšky 2 mil, což je 3,22 km.

Rozhodl jsem to prozkoumat a tak jsem si tam zaletěl. Objekt se nalézá na simu Campus a vlastně tam přistanete hned blízko něho. Potom jsem se rozhodl si zaletět až nahoru a prohlédnout si svět a věž zblízka.

Je to trochu opojný pocit, když stoupáte vzhůru, míjíte různé skyboxy, sledujete mizící povrch simu. Je to až dech deroucí pocit, tak si uděláte pár zastávek. Jediný pohled vzhůru a konec v nedohlednu. Pokračuji ve stoupání a míjím postupně několik plošin, kde si lze odpočinout. Horizont už se ztrácí a hvězdy probouzejí svá světla. Dýchám ztěžka únavou a ani moje křídla už mě neposlouchají.

Konečně vrchol! Dosedám ztěžka na plošinu. Souřadnice z, tedy výšková, ukazuje hodnotu 4097! Sem snad smí jen andělé. Klidně postojím a naslouchám vzdálenému zpěvu hvězd.

SLUrl: Campus









Žádné komentáře: