pátek 11. prosince 2009

Rozhodnutí

Každý den děláme nějaká rozhodnutí. Mnohdy je to rozhodnutí zásadní, jindy je zcela běžné, které děláme automaticky, bez rozmyslu. Často to jsou rozhodnutí bolestivá, která se nám vůbec nechce dělat. Zato příjemná uděláme bez mrknutí oka.

I já udělal v nedávné době několik rozhodnutí. To první bylo kupodivu spontánní. Dokonce jsem se k němu nutit. Byla to moje stará neřest. Zlozvyk, kterého jsem se dlouho nedokázal zbavit. Přestal jsem kouřit cigarety. Á, samozřejmě v RL, jak jinak!

Koukat se na svět je přece super nádhera! Druhé rozhodnutí bylo mnohem prozaičtější. Potřeboval jsem zimní boty. Dlouho jsem vybíral a nakonec jsem něco našel k mojí spokojenosti.

Srandy kopec je, že oboje je možné si užívat i v Second Life. Cigárko, doutník nebo dýmka a také super boty a jiné doplňky. Jen si je koupit. Nemáte starosti s tím, kde jsou uloženy. Snad jen, když by se inventář zbláznil a mizely v něm věci.

Říká se: „Do třetice všeho dobrého.“ Přesto moje třetí rozhodnutí bylo naprosto zásadní vzhledem k SL. Patřím k dlouhodobým obyvatelů naší české a slovenské SL komunity. Byl jsem tu u mnoha zrodů a mnoha zániků. Patří k nim i podpora nováčků. A právě tu jsem se rozhodl nadobro opustit. Myslím, že se už prostor pro pomoc vyčerpal a nadále setrvávat v týmu už mě neuspokojovalo.

Uvolnil se mi tak prostor pro brouzdání, potulování se a objevování krás Second Life. Příkladem je sim Peterhof s nádherným palácem z dob carského Ruska.

SLurl: Peterhof

Žádné komentáře: