čtvrtek 4. června 2009

Virtual Love

V dnešním mailu jsem měl zajímavý příspěvek z blogu New World Notes s názvem „Virtual Love Economics: What Sells Better In Second Life, Romantic Poses or Sexual Positions?“ Pokusím se vám ho přeložit, protože mi připadá zajímavý.

Ekonomika virtuální lásky: Co se prodává lépe v Second Life, romantické pózy nebo sexuální pozice?

Leila Carroll je jedním z nejtalentovanějším obsahovým tvůrcem v Second Life. Její značka !Meya! (oficiální stránky, nákupní kanál na XStreet) se specializuje na přizpůsobení póz pro zamilované avatary. Všechny tyto pózy jsou smyslné a krásné a nabízejí širokou škálu vyjádření, od snově romantických až po sexuální, tj. pohlavní (jako zde a zde). Je také docela úspěšná v této ekonomické mezeře na trhu. Řekla, že její 6 top konfigurací póz prodala za sedmimístné číslo v lindenských dolarech (1 000 000 L$ směnila na otevřeném trhu na přibližně 4 000 US$) . Její Second Life byznys, Leila dodává, „byl mým jediným příjmem od května 2008 (otevřela jsem v lednu 2008).“
To je v podstatě působivé a také nám nabízí excelentní pohled na obchod s virtuálním milovaním v Second Life. Řečeno jinak: Co se lépe prodává, sexuální pozice nebo romantická spojení? Když jsem jí na to ptal, Leila mi velkoryse nabídla, že mě poinformuje o svých nejvíce prodávaných pózách v tomto roce a ukáže mi i jejich obrázky. Podívejte se sami a přečtěte si její shrnutí pod fotografiemi.

"Anticipation", prodáno 406 kopií dodnes


"Til the End" prodáno 501 kopií dodnes


"Safe" prodáno 557 kopií dodnes


"Sweet" prodáno 595 kopií dodnes


"Stolen Kiss" prodáno 621 kopií dodnes


"Intimità" prodáno 642 kopií dodnes



„Shledala jsem zajímavým, že nejpopulárnější nejsou zrovna čistě sexuální pózy (s výjimkou Anticipation), ale mnohem více ty romantické“, řekla mi Leila Caroll. (od autora článku – Já osobně bych řekl, že Intimità je také sexuální, ale i pak jsou to jen dvě pózy z top 6.)
„Sex prodává“, pokračuje. „Je to pravda. Když čtete různá media o Second Life, tak často zmiňují sexuální aspekt této hry. Ale když analyzujete prodej mých produktů, tak to je jiná story, že?“

Všechny obrázky podléhají copyright Leila Caroll a !Meya!.

(Zdroj: New World Notes
)

Žádné komentáře: