čtvrtek 18. prosince 2008

Oázy klidu a meditace

K napsání dnešního příspěvku mně inspirovala, a taky dost zaskočila, zprávička na SL Newspaper: „Svarga for Sale“, která ji převzala z blogu New World Notes.

Tvůrce Svargy Laukosargas Svarog řekla New World Notes:

„Je to čím dál dražší, aby to bylo jen hobby a protože v tuto chvíli Svarga není již déle platformou pro můj růst, rozhodla jsem se ji prodat za hodnotu odpovídající podílu práce, kterou jsem do ní investovala.“
„Po více než 4 letech jsem očekávala, že SL bude více výkonní (a levnější) než je. Jedna věc je, že pohyb kolem je stále jako pohyb skrz bláto, skoro, já říkám ‚skoro‘ tak špatný jako byl v roce 2004.“
„Nakonec myslím, že Second Life je pravděpodobně zralý na to, aby byl vyměněn za nějakou novou generaci VR (virtuální realita), která se poučí z chyb vzniklých v Linden Lab a já se na to velice těším.“


Svarga patří k mým oblíbeným oázám klidu a meditace. Dlouho jsem tam nebyl, ale narazil jsem na ni, až při prohlídce jedené vůbec nejkrásnější oázy, co v SL existuje – The Lost Gardens of Apollo. Zde si nejen, že může zacvičit třeba taj-či, ale můžete jen tak lenošit na lehátku, meditovat v chrámu nebo odpočívat vysoko v oblacích, či se nechat nadnášet vodou v nebeských jezerech.
Pokud si chcete zameditovat v budhistickém klášteře, zkuste Varoshu. No a meditovat se dá i v muzeu umění. Triumfální vstupní sloupořadí Twilight Museum of Arts je opravdu impozantní.

Budhistický chrám Varosha
Svarga
The Lost Gardens of Apollo
Twilight Museum of Arts

(Zdroje: SL Newspaper, New World Notes)

The Lost Gardens of Apollo


Svarga


Varosha


Sochy před Twilight muzeem


Twilight muzeum

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Diky za tipy Corale.
Nekdy se tam zajdu znovu kouknout
Pavel Stransky