čtvrtek 15. dubna 2010

Zábava

Během několika posledních dní jsem častěji zabloudil do světa Second Life a nějak jsem se vždy nachomýtl na nějakou párty. Začnu tím tradičním místem, kam chodím velmi často, a to do Plážového klubu v Bohemii na Simu Czechoslovakia2.

Byla tehdy temná a vlahá noc. Nebe ozařovaly hvězdy a parket se hemžil spoustou lidí. V dlouhých stínech se skrývala vířící a tančící těla za zvuků dech beroucí hudby. V mé náruči spočinula lepá děva a svět se zatočil.

To Baphomet Club na simu Bohemia Mall je docela jiného ražení. Zde uslyšíte autentickou hudbu ve stylu metal, gothic, rock, punk, grunge a další. V ohnivém pekelném kruhu za přísného pohledu lebek jsem prováděl zajímavé kreace.

Moje putování zabloudilo i do starého hradu, který se ukrývá na simu Groove. Stačí jen vyběhnout strmé schodiště a už vás vítá gotický sál s tanečním parketem. Z klenutého stropu shlíží magické oko a všude kolem vás sledují příšery jako z Apokalypsy.

Tématické párty byly svého času strašně populární v Bohemii, ještě za dob nejstaršího, dnes už neexistujícího, klubu Xparadise. Jeho následovník X-ko na Angaře na chvíli vzkřísil jeho zašlou slávu, ale pak už také nadobro zmizel. Tématická párty byla také včera v Plážovém klubu, tentokrát v plavkách, snad s vidinou brzkého léta. K mému překvapení klub doznal podstatných změn a vypadal opravdu jako pláž. Bylo mi však řečeno, že je to jen dočasně pro tuto párty a pak se vrátí do původního stavu, takže vlastně jsem opět zachytil minulost, která už dnes neexistuje.

Posuďte sami.

(SLurls: Beach Club, Baphomet Club, Castle Club)
















Žádné komentáře: