středa 10. února 2010

Nejstarší

Víte o nejstarším objektu ve světě Second Life? Ne? Tak dnes přináším překlad článku New World Notes, kde se to dozvíte. Jeho název je: Už jste byli na stonku fazole (nejstarším uživatelem vytvořeným obsahem v Second Life)?

Přes víkend někdo řekl, že četl v mé knize o gigantickém stonku fazole od Steller Sunshine, prvním kousku uživatelem vytvořeným obsahem v Second Life, a chtěl zaplatit za návštěvu. Sám jsem tam v poslední době nebyl, podíval jsem a ověřil si, jestli stále existuje. A existuje: je umístěn na prastarém regionu Welsh. Stonek fazole je ve skutečnosti skákací hra původně vytvořená paní Sunshine v předchůdci dnešního SL „Linden World“ v roce 2002. Ona (S. Sunshine) byla prvním Alpha uživatelem a vytvořila stonek přes noc svého prvního pobytu in-world. Později byl přemístěn do Second Life, když se změnil na Beta verzi v roce 2003. A protože tento víkend čitatel nebyl první, kdo se mě na to ptal, dovolte mi zde zveřejnit SLurl:

SLurl: Steller Sunshine's beanstalk

Vždycky si oddychnu, když vidím, že tam stojí o nějakých osm let později. Mnozí ho od té doby navštívili, ale málo z nich, předpokládám, dokázalo dokončit úkol, kterou Steller původně zadala: Bez použití létání, skokem z listu na list až k úplnému vrcholu stonku fazole, kde čeká nebe. Dokážete to?

(Zdroj: New World Notes)

P.S. Fotky jsou moje.




Žádné komentáře: