pátek 22. srpna 2008

Second Life 1

Tímto příspěvkem bych chtěl začít sérii příspěvků, které by pojednávali o nějakém pro mě zajímavém místě v Second Life, které jsem objevil nebo je všeobecně známo anebo mi je někdo doporučil. Měl bych sice začít místem, které znám nejlépe a kde pobývám velmi často, tedy Bohemku, ale to nechám na jindy. Protože tenhle nápad psát takové příspěvky vznikl spontánně před včerejškem a hned jsem byl pozván na jedno takové místo, které se mi líbilo, budu psát o něm.

Jak jsem již naznačil, místo jsem nenašel, ale byl jsem do něj pozván. Je to obchůdek Gransy Fashion. Je zaměřen na oblečení ve stylu Neko. Vždycky jsem si říkal, co se to pohybuje za avatary po SL, co vypadají jako kočky. Ale ne doslova, mají malá ouška a kočičí ocas, ale jinak lidský vzhled. Pak jsem si vzpomněl, že taková stvoření jsou k vidění v japonských kreslených seriálech ve stylu manga. Opravdu slovo neko v japonštině znamená kočka domácí. A kočičky a kočky a možná kocourci a kocouři se také rádi oblékají. Pro tyhle a i pro ostatní je tenhle shop. Co tu tedy mají? Módu ve stylu Neko samozřejmě, ale také punkovou a městskou módu. Je sice hlavně pro kočky, ale jsou tu i tři věci pro kocoury. Ceny se pohybují v rozpětí 55 – 299 $L.

A pokud nechcete nakupovat uprostřed obchodu pod širým nebe je japonská zahrada s javory a s jezírkem. Sedněte si pod javor, poslouchejte cokoliv vám příjemného nebo meditujte za šumění křídel motýlů.

Jste zváni a na závěr ještě pár záběrů.





Žádné komentáře: