Avšak limitovaný počet Groups v profilu avatara nedokáže podchytit větší množství informací. Další možností uvnitř SL je používat Search. Zvládnout tuto techniku nemusí být snadné a získat relevantní informaci bývá někdy obtížné, i když systém vyhledávání je stejný jako jakákoliv search služba známá z Internetu. Ale myslím si, že systém záložek pro vyhledávání v kategoriích a dále subkategoriích je dosti sofistikovaný, aby hledání bylo pomocí SL Search úspěšné. Ve vnějším světě je zdrojem informací o SL, kromě klasických médií jako jsou noviny, časopisy nebo TV, také Internet. Především specializované blogy poskytují hodně informací o tom, co se děje v SL.
A právě jeden takový blog, resp. více blogů, jak vysvětlím později, bych vám rád představil. Nejprve, jak jsem tenhle projekt objevil. Shodou okolností také přes blog. Na blogu www.secondlife.cz byl článek o Ancapistan Capital Exchange (ACE), pro připomenutí jej naleznete zde. Protože mně tato burza prostřednictvím lindenů zaujala, tak jsem se pustil do obchodování, ale o tom až jindy. Na webové prezentaci jsem se dostal k odkazu na The Second Life News Paper. Je to virtuální deník o SL. Jeho zakladatelem a jeho CEO (z anglického Cheif Executive Officer), tedy výkonný ředitel, je JamesT Juno a spoluzakladatelkou je jeho partnerka v SL Dana Vanmoer. Společně s realizačním týmem čítajícím 20 členů vytvořili nejčtenější noviny v SL. Ačkoliv se na první pohled tváří jako webová stránka, jednotlivé sekce jsou klasické blogy. A které konkrétně:
Finance – vše o byznysu v SL
Lidé – sloupky, interview a tipy pro nováčky
Průzkum – vše místech, které by jste měli vidět, věcech, které by jste měli dělat v našem úžasném novém světě
Akce – články o akcích, které v SL proběhly plus zprávy o připravovaných akcích
Design – články o módě plus všechno o věcech, které mohou být vytvářeny v SL
M.A.C.E. – hudba, umění, kultura, zábava
Red Light – vstup jen pro 18+, „funící“ průmysl v SL, ale kam by jste měli jít?
Extra Extra – většinou fiktivní příběhy plus sloupky, a příležitostně public relation
Každá z těchto sekcí je blogem, takže pokud používáte službu RSS, mohou vám chodit do Emailu informace, z kteréhokoliv blogu si zamanete. Hlavní centrálu můžete navštívit zde.
Žádné komentáře:
Okomentovat