úterý 16. září 2008

Second Life 3

Ce qui embellit le désert, dit le petit prince, c'est qu'il cache un puits quelque part…

(„Poušť je krásná právě tím, že někde skrývá studnu...,“ řekl malý princ.)

Antoine de Saint Exupéry


Ano, poušť je zvláštní místo. Nekonečné prostory písečných dun, ale také pohyblivého písku, který přináší zmar. Místo, kde spalující slunce ve dne trápí znavené poutníky. Místo, kde za chladných nocí je nebe plné hvězd tak blízko jako nikdy. Občas se kolem prožene skučící vítr a zachvátí vás písečná bouře. Co je stálé, tak jsou jen „koráby pouště“ – velbloudi a fata morgána. Optický jev, který vděčí za své jméno mýtické Morganě Le Fay. Hledání ztracených měst v písku je marné, snad jen tichá oáza dokáže svlažit vyprahlé rty a posílit tělo před dalším putováním.
Fikce nebo realita? To je otázka. Možná taková poušť existuje v RL možná ne. Angara Desert na Angaře je jinou pouští. Stojí na ní město duchů jako apokalyptická vize absolutního zničení a marnosti inspirovaná fenoménem The Resident Evil. Je to jak RolePlay oblast, tak nákupní prostor. Vše na výše zmíněné téma. Je to:

Existence a řád


Zmar a chaos


Armáda a transport


Havárie a konec


Někde daleko, mimo nás


Smrt v písku


Zborcená věž


Exploze


Kontakt se světem


Tři sestry


Čas k boji


Tunel


Světla v temnotách


Oáza klidu


Cesta bytí


Nitro


Pohled na věčnost


Zničený život


Poslední nebo ztracený vlak?

Žádné komentáře: